cristina Skrevet 13. januar 2007 #1 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg tenker masse masse på deg, og sender deg mange gode klemmer. Håper at du snart kan føle deg bedre. Som du sier er det mye som skal bearbeides og da er det godt å rase fra seg, gråte og bare la det komme. Det hjelper ikke å holde noe inne, det vet jeg også av erfaring. Du skal iallefall vite at jeg tenker masse på deg, og føler så inderlig med deg. Føler vi har mye til felles, men jeg har ingen barn fra før. Er 34 år, og det er du også hvis jeg ikke husker feil. Vi har begge vært igjen mange forsøk, og vet hva det vil si å miste, og å stadig få nye nederlag. Men jeg tror også at disse erfaringene har hjulpet oss til å vokse, til å bli sterkere, og klokere. Vi har fått prøvd mye, og jeg ser at jeg selv har endret meg mye på disse årene. Har helt andre prioriteringer, tar ingenting for gitt, og lever og tenker helt annerledes enn mange av mine venninner. Igår ettermiddag fikk jeg satt inn to fine egg. Ett tredelt og ett firedelt av topp kvalitet fikk vi beskjed om. Jeg håper så inderlig at det går veien denne gangen. Utgangspunktet er iallefall bra, men veien er enda lang. Men nå ligger de iallefall der trygt på plass de to små jentene våre (har fått for meg at det er to jenter!), så får vi håpe at de vil være der de neste ni månendene. Ta vare på deg selv Lenn. Jeg tenker ofte på deg. Ønsker deg alt godt! Mange gode klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7770637-hei-igjen-lenn-h%C3%A5per-det-g%C3%A5r-bedre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå