Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nu tenkt så lenge på det att jeg synes det høres greit ut,vær ælig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg synes namna var litt for like, med a og s i begge namna. Det er så VANVITTIG vanskeleg å finne noko som passar saman med Elias (slit med det same problemet sjølv).

Men kanskje etter å ha smakt litt på det så er det ikkje så rart med litt like bokstavar?

Skrevet

nei det e Hans navnet æ slit med,fint ikke fint liksom,oldefaren min het det og vil gjerne bruke det.

Skrevet

For og være helt ærlig så synes jeg det var litt små rart..liksom litt blanding av gammelt og nytt navn på en måte.Men når jeg sitter og sier Hans elias inni meg så låter jo det fint.

Hans Arne

Hans Even

Hans Kåre

Mange navn som passer til Hans....

Skrevet

gutten til vennina mi heter Marcus Elias..

fint navn det synes jeg.... hans?? ikke helt fortrolig med det jeg. men nå er det din unge og du som bestemmer navnet da.. kjenner en gutt som heter Hans Erik. det er ikke så verst da

Skrevet

Hm. har også litt problemer med det hans-navnet,. Her i nordnorge blir det jo lagt til han foran - han selias blir det å høres ut som. Men det er nok bare en vanesak!

Skrevet

Jeg syns også navnene kræsjer litt, som nevnt, de er litt like også når man sier det høyt er det litt vanskelig å høre hvor det ene navnet slutter og det andre begynner.

Men de er veldig fine hver for seg. Oldeforeldrene mine het Hans og Hansine! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...