Gå til innhold

Hei, Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, var på ul, trodde jeg var 16 fullgåtte uker, men var bare 14, spurte om kjønn, de sa det var vanskelig å se, men de prøvde og sa det så ut som en gutt.

Jeg har hørt at de utvikler seg likt der nede, eller at de ser veldig like ut der nede så tidlig i svangerskapet.

Er det noen som har opplevde lignende og sett på neste ul at det var en jente, eller omvendt?

Skal på ul igjen om ca en mnd, er så spendt at jeg holder på å gå fra skaftet.

Setter kjempe pris for mange svar med erfaringer..

Klem fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være litt vansklig og se det så tidlig viss du var kun 14uker på veg.De ser nesten ut likense der nede ja,men skal kunne se det etter en stund,pga urinveirørene utvikles litt forskjellig.Men vent litt med og kjøpe gutte klær til du har vært på den ordinære ul.Litt mer sikker den kanskje.

Skrevet

Hei, takker deg for svar. De kunne ikke se urinveiene.. Sa de var veldig usikker..

Skrevet

Hei!

Vi fikk beskjed om at det så ut som det var en gutt i uke 16. Men vi får en jente. Legen vi var hos sa at kjønnsorganene er veldig like på den tiden.

Skrevet

ok, takker.. noen fler som har noe å dele?? Jeg blir like glad uansett hva det blir, men er selvfølgelig gøy med en jente når jeg har gutt fra før..

Skrevet

I mitt forrige svangerskap sa de det var jente, men ut kom en gutt!! Denne gangen har jeg bestil privat UL i uke 30 for å dobbelt sjekke... Greit og være forberet;o)

Skrevet

Med førstemann var vi på ul i uke 15 og jordmor så da en liten gutt. På ordinær ul fikk vi vite at det var ei lita jente, som det da også viste seg å være. :)

Skrevet

dytter litt til, er gøy med mangen erfaringer..

Skrevet

Hei. Jeg er litt i din situasjon. Var på ultralyd og fikk beskjed om gutt. Har hele tiden hatt en sterk følelse på jente. Man skal aldri være sikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...