hanto Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Er det flere som har prøvd bleiene fra Lidl? De er virkelig kjempbra og merker ikke noe forskjell fra de eller pampers/libero. Den eneste forskjellen er prisen. Det er 50 stk i ei pakke og en pakke koster 36 kr. ANBEFALES.
Cat.68 Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Takk for tipset. De må jeg prøve da ;o)) Jeg prøvde de Coop bleiene og de var jeg ikke fornøyd med..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Takk for tips;O) Bruker Libero,men har prøvd First price sine og de funket dårlig her hvertfall!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har prøvd de og var ikke fornøyd:( Hun ble veldig fuktig under hele bleien og den hadde dårlig passform til henne
nepomuk Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Vi bruker også Lidl-bleier og er kjempefornøyd. Hun fikk plutselig masse bleieutslett av både Libero og Pampers, men det er helt borte nå etter noen uker med Lidl sine. Og prisen er jo ingen ulempe heller da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå