Cassandra80 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Har bestilt sånn baby feeder og fikk den i posten i dag. Når kan jeg begynne å gi frukt med den? Er kanskje greit å begynne nå? Gutten min er 5 mnd.
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 det er nok helt greit ja ! Vi fikk beskjed fra helsesøster på torsdag at vi burde gi frukt etter hvert måltid og skive med leverpostei, å til tidligere man begynte desto bedre. Jeg hadde visst vært altfor kresen med hva jeg ga jenta mi.. hun er nå 6 mnd. Lykke til
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 gutten min er 5 mnd og eg har gitt han eple.. skraper av med en skje..han elsker det.
Cassandra80 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2007 Så flott! Da skal jeg prøve i dag. Blir arti å se reaksjonen
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Hvilken frukt kan vi gi?? Jeg har prøvet både eple og banan -han elsker det!! Hvordan holder dere nettene rene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå