prøver3 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 FF er litt usikker på min el... den viser dag 21..-men når jeg ser på charten så kunne det like gått vært dag 17 ?!? hva mener dere? http://www.fertilityfriend.com/home/14aba0
scubagirl med scubababy Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Kan forsåvidt være enig med deg. Men dersom du ikke kommer under coverlinja fremover nå er det nok dag 21 som er EL dagen. Tok du EL-tester også? Ønsker deg lykke til...
prøver3 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 nei,har ikke el testet denne pp`en siden jeg fikk positiv så lenge sist pp har heller ikke lagt inn utflod,el slim osv siden jeg aldri har vært noe plaget med det...(ikke noe jeg har lagt merke til iallefall)..
kymra Skrevet 14. januar 2007 #4 Skrevet 14. januar 2007 tenkte først på 17 jeg og... har ikke så mye peiling akuratt med det da,men mener å ha lest at man kan få en dipp som går under coverlinja... om det kanskje kan være den du hadde dag 21 ??? som sagt jeg har rett og slett ikke peiling-men mener å ha hørt det.. noen må rette om dette er helt på jordet !!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. januar 2007 #5 Skrevet 14. januar 2007 hei ff charten tror nok at det er dag 21, fordi tempen steg MEST etter den synkningen. Er enig i at det kan være dag 17, men tror nok det er dag 21. Det at tmpen har sunket igjen kan være et tegn på at et befruktet egg er festet? Du får se om tempene dine stiger igjen de neste dagene
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 men du... temper du tilakkurat samme tid hver morgen, og med en gang du våkner? jeg slet også med sånne hoppende og sprettende temper før jeg klarte å finne ett klokkeslett jeg alltid fikk tempet fast til. Etter det så har tempene mine flatet veldig bra ut, som de ser litt mer.. hva skal jeg si, stabile ut?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. januar 2007 #7 Skrevet 14. januar 2007 Hei Jeg tror nok også at el var på dag 17,og siden FF bare gir deg striplet linje er jo ikke el dagen 100% fastsatt. Men sier som lioevr,om tempen stiger igjen kan det tyde på noe positivt..Kjempespennende! Lykke til !
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Sorry,ser jeg skrev feil,mente dag 21...beklager Men håper tempene stiger videre nå... Hilsen
prøver3 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2007 hei ja,jeg temper til samme tid hver morgen-og sørger alltid for å ha sovet mist 3 timer sammenhengende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå