Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NYTT 14:38 13.01.2007

Flere enn meg som er direkte LEI av å gå gravid???

Jeg har igjen 8 laaaange uker og jeg er drittlei.

Helt til nå har det vært hærlig å gå gravid, men nå i uke 33 er hun blitt så stor, og magen er så i veien at jeg får vondt hele tiden.

Når hun beveger seg er det ikke behagelig lenger, det presser i ribbeina og gjør direkte vondt! Om natta er det et helvete, bruker 5 min på bare å få snudd meg, å når jeg først har fått til det, er det ikke behagelig å ligge slik, så prøver jeg andre stillinger men får bare kynnere og strekk i magen... kjempevondt... sover veldig dårlig..

Er så sliten å lei av det her... Jeg vil bare bli ferdig med det her nå, få henne uuuut... åå....

Flere som har det slik?? Eller er det bare fryd og gammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måten"!! Er i uke 36 og nå er jeg drittlei rett og slett:P Vil bare ha gullet mitt ut,men får bare vente til h*n er klar.. men er tundt den siste tiden ja!!!

Skrevet

uke 36 og drittlei....

men håper jo allikervel at hun har tenk til å holde seg her inne iallefall i to uker til. så kan hun komme:)

Skrevet

Lei ja!!! Lei av å være sykemeldt, ha vondt i rygggen, ikke kunne gå inn i favorittbutikkene mine og kjøpe meg klær... (hehe, vet det ikke er verdens største problem akkuratt,men... :), av å sove dårlig om natta, tenke og bekymre seg for ditt og datt....

Lei av å glede meg!!!

Skrevet

Jeg er også veldig lei - er i uke 37+3 i dag. Allikevel håper jeg babyen drøyer et par uker til før den kommer. Min samboer måtte nemlig dra til hjemlandet sitt (Nigeria) en tur på tirsdag, pga familiekrise - han kommer tilbake 23 januar. Har helgardert meg med naboer og venner i tilfelle han ikke rekker hjem. Vi har en datter på 7 fra før, og hun kom to dager etter termin, så jeg satser på at denne heller ikke har hastverk med å komme ut.

Skrevet

Jeg er 9 dager over termin og nå er jeg lei!!!!

Tenker med skrekk og gru på at man kanskje må vente opp mot 3 ja 3!!! uker før man blir satt på kur....

I hvert fall hvis alt ellers står bra til med mor og barn. Lurt å ikke la seg blinde helt av termindato, jeg har nok ikke vært flink nok der. Var veldig innstilt på å gå en uke over men kjenner at jeg ikke har vært godt nok forberedt...

Håper noe skjer snart! Snart!!!!

Skrevet

Er kjempe lei jeg og... jeg er gudsjelov i uke 39 da så jeg har ikke så lenge igjenn... men nå sitter man lissom å kjenner etter ting.... og blir skuffa da det bare var en liten kynner.. :( men ja skriver under her på å være lei!!!!

Skrevet

er med på den ja! har 6 dager til termin, og er kjempe lei!!! nå vil jeg snart prøve alt for og få fart på sakene.

Skrevet

nei er i uke 39 nå, men ikke lei egentlig. er glad jeg har fått lov å være gravid så lenge.

har kanskje noe å gjøre med at lillemann her hjemme kom til uke 31+3. så jeg føler hver dag er en gevinst for den lille i magen

Skrevet

Er lei ja!! Har 13 dager igjen til termin, men kunne godt tenkt meg å reist på føden med en gang. Har bare lyst å få det overstått! Er så mange tanker som svirrer rundt i hodet nå på slutten... Får ikke sove om natten. Kan jo bli gal av mindre...!

Skrevet

Henger meg på dette ja...lei av å vente på å se lillegutt og lei av å vralte rundt her! samtidig vil man nok savne magen og sparkene litt når den plutselig ikke er der etter så lang tid..

Skrevet

ja jeg er kjempelei!!!! er i uke 36 og gleder meg veldig til å få henne ut. Har vært sykemeldt nesten hele svangerskapet så jeg savner et "normalt" liv...litt for mye tid uten å ha noe å fylle den med...er normalt en ganske aktiv person men nå føler jeg meg som en gammel dame med kols - har jo ingen lungekapasitet...syns synd på han stakkars samboeren min hvis jeg går overtid..he he..bortsett fra at jeg selfølgelig gleder meg til å bli kjent med lille jenta mi gleder jeg meg vanvittig til å få kroppen min tilbake, kunne bruke alle klærne jeg vil, trene og ikke bli andpusten av 3 trappetrinn, drikke et glass rødvin når jeg vil, og ha sex uten den svære magen :)

fine magebilder forrestren Lapez :)

Skrevet

Er i uke 33+4.. og igrunnen ikke lei nei.

Men man er jo klar over at et svangerskap er ca 40 uker, og er innstillt på å kunne ha henne der til det.

Sist gikk jeg 3 uker over termin, så ikke no poeng i å bruke energi på å tenke på hvor kjipt det er. Synes det er helt all right, til og med med kynnere, snev av bekken på ville veier osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...