Gå til innhold

En god barnevogn..?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med litt erfaring som har en god vogn å anbefale?

Takker for al hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Simo er kjempebra jeg! Kanskje litt tradisjonelt men..... Det er gode vogner for barnet, og det er viktigst.

Skrevet

emmaljunga dou edge er kjempefin og en drøm å trille:)

Skrevet

jeg har simo kombi vogn til jenta mi og kommer til og bruke den vidre med neste man til sommeren. kunne ikke kjøpt en bedre vogn. den er god og stabil.

Skrevet

Takk for tips! Har ei venninne som har Simo kombi. Den er stødig og god, men ho syns den er litt tung - selvom ho er ei sterk jente. Andre som har den erfaringa?

Hva med Teutonia? Noen som har vært borti den?

Skrevet

Jeg har Teutonia Mistral Sport som jeg kjøpte til førstemann i 2005. Har vært veldig fornøyd med den. Passer spesielt bra hvis man for barn på våren/sommeren da baggen er litt liten til stor voskipose. Tok ut baggen fra vogna (slik at det ble sportsvogn og brukte voksiposen i den da lillegutt var rundt 5 mnd. Det fungerte veldig bra. Vognen er lett og liten og få med seg i bilen i forhold til mange andre vogner. Vi prøvde mange vogner i bilen før vi bestemte oss og valget var lett da Teutoniavognen var den eneste som gikk rett inn bagasjerommet på langs (slik at man får bra plass ved siden av vognen selv om vognen er med). Den er lett å håndtere og fungere superbra om sportsvogn, det er tross alt sportsvogndelen du bruker absolutt lengst.

Håper du finner ut av det og lykke til!

Skrevet

Du må tenke litt på hvordan du skal bruke vogna. Jeg skal ha barn nr tre i Simo kombivogn til sommeren, grunnen til at jeg er kjempefornøyd med den vogna er at den er stabil og fjærer godt.

Jeg bruker sjelden bil, så vogna er med på mosjonsrunden rundt lysløypa, til byen, på grusveier og over brøytekanter... Da blir en liten trehjuling for ustabil.

Men jeg har venninner som trener på helsestudio og sjelden eller aldri går tur, de vil ha en nett liten vogn som er lett å få ut og inn av bilen på vei til kjøpesenter eller til byen.

Ta en prøverunde i butikken med vognene og se hva som passer deg, mange sverger til gode gamle brio, men jeg synes den er stiv og vanskelig å svinge...

Skrevet

Flott! Simo høres bra ut! Vil gjerne ha den med på trilleturer i marka osv. Er ikke så glad i å kjøre bil sjøl, så da får mannen ta seg av løftinga ;) Så lenge det er plass til den i en Passat stasjonsvogn er det greit. Også bor vi i 1 etasje, så slipper å løfte der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...