Kakeåndsen Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Uten at vi har merket noen ting! Jeg drømte i natt at det hadde kommet ei tann til, og da jeg kikket i munnen hennes i dag tidlig hadde det jammen gjort det. Hun er mildt sagt ikke spesielt plaget når hun får tenner....
MB_AndyPandy Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 da er du jammen heldig, her går det i høy feber å skriking/sutring hver gang en ny tann er på vei:(
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 ja, det må være deilig.her er det maaaaange søvnløse netter før hver tann. heldigvis har de fire jekslene kommet, så vi håper på en lang pause før hjørnetennene:-)
flust Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer med jeksel Håper alt står bra til med dere! Tror ikke snuppa her har fått noen enda, men får ikke lov til å se etter heller...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Heldiggris:) Snuppa mi slet i maaaange uker før det kom opp noe Men da kom det heldigvis 3 på en gang
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Lukas får også sin første jeksel om dagen,han er litt plaget merker jeg,men det går fort over med litt Dentinox og kos;O)
MissTidy Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Her har 4 stk. jeksler kommet uten at hun har "sagt et ord", fatter ikke at det er mulig...ikke sutret, ikke feber, ikke vondt tydeligvis. Priser meg jo lykkelig for det, men merkelig er det..
Kakeåndsen Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2007 Vesla gaper opp hun når jeg sier: "Får mamma se hva du har i munnen?" Kan ha noe med at hun putter absolutt alt hun finner i munnen, f.eks. fliser fra ved osv. Alt er bra, bortsett fra at jeg jobber myyyyyyye (sitter på jobb nå også), så jeg har ikke fått svart på mailen din....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå