Gå til innhold

Da er begravelsen over.

Anbefalte innlegg

Nå er begravelsen over. Reisa hit gikk kjempebra. Rebekka var jo bare 4 dager gammel da vi skulle dra, men det bød ikke på noen problemer. Hun er en meget harmonisk unge, og gråter serdeles skjelden.

Vi hadde egen sovekupè, og alle muligheter åpne. Vi sov mesteparten av reisa alle tre, og det var jo vask med varmt vann i inne i kupèen så bleieskift gikk jo veldig greit. I tillegg hadde vi badet ca 5 meter unna.

Tror ikke de i kupèen ved siden av oss la merke til at vi hadde en nyfødt der engang.

Begravelsen gikk også bra. I forhold til å ha med Rebekka i hvertfall.

Hun hang fast i puppen i en drøy time, og sa seg ikke mett før rett før begravelsen skulle begynne. I det kirkeklokkene ringte og kirken fyltes sovnet lilletulla, og hun sov helt til kista var i jorda. Hun var helt eksemplarisk. Skulle nesten tro at hun viste det skjedde noe som var viktig for mamma.

Alt er etter forholdene bra, og vi reiser hjem igjen på søndag. Legger ut fødselshistorie etter det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7770222-da-er-begravelsen-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så bra, Ellie! Jammen fint at du fikk kommet deg dit; skjønte det var veldig viktig for deg. Jeg må innrømme at det trillet en tåre da du fortalte om dilemmaet ditt før fødselen og det kom visst en tåre nå også, som jeg leser at "alt gikk bra". Altså; at babyen kom i tide og at dere fikk reist i begravelsen... Det høres jo også ut som du har fått et prakteksemplar av en baby! :o) Gleder meg til å lese historien deres etterhvert.

Lykke til videre! Så fint navn hun har fått, forresten. :o)

Ja, godt å høre at det gikk fint med turen og begravelsen. For det må være mange inntrykk og følelser som fyller en når det både er fødsel og begravelse på en gang.

Mista den eldste broren min for 5 1/2 år siden, da var attpåklatt lillebroren min bare 2 1/2. Han sovnet foran kisten og lå der og sov under hele begravelsen. Så det er utrolig hva de små kan fornemme....Jenta di høres jo ut som ei fantastisk lita tulle, håper dere koser dere hjemme nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...