silhah og emilie Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 skulle på butikke for å handle en del så jeg valgte å kjøre jeg satte prinsessa i bilstolen og så i bilen men før jeg rakk å sette det fast ropte sambo på meg så jeg gikk for å høre hva han ville så satte jeg meg i bilen å kjørte avgårde..da jeg kom til butikken oppdaget jeg at jeg hadde glemt å feste stolen tenk om vi hadde krasjet...huff ble helt kvalm og begynte å gråte... hvordan går det ant
Herkules Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Det går veldig fint ann og det gikk bra!!!! Vi har vel alle en tabbekvote å bruke av Du er jo selvfølgelig ikke noen værste mor. Det hadde du vært om du ikke hadde brydd deg om å feks bruke bilsetet ol kos deg med jenta di
vi blir 4 :o) Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 det er jeg sikkert på at alle har gjort en gang eller vil komme til å gjøre en gang.. det positive er jo at det sikkert tar en stund før du gjør det igjen, og at det gikk bra )
Rut Bram Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 det der har jeg også gjort en gang! tenk heller på at det gikk bra denne gangen, og at du sannsynligvis ikke kommer til å gjøre det igjen ;-)
♡ A & E ♡ Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjenner ikke en eneste mor som ikke har gjort noe sånt eller som ikke noen gang har følt seg som verdens verste mor. Tror den følelsen er "gitt oss" for at vi alltid skal prøve å gjøre vårt beste. Ikke tenk mer på det,du. Det gikk fint og nå husker du det garantert neste gang
silhah og emilie Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2007 tusen takk for støttende svar jenter;) det er så godt å ha dib av og til altså
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har også gjort det der. Bare for å sette det i perspelktiv: Da jeg var liten fantes det ikke sikkerhetsbelter i baksetet på biler. Så hele min barndom satt vi og "slang" baki bilen. Mine foreldre kjørte til og med til Nord-Norge med meg liggende i bag som baby. Heldigvis gikk det bra, kan man si i dag, men den gang var det sånn man gjorde det. Selvfølgelig mener jeg at det er mye bedre slik det er i dag, men vi må ikke bli helt hysteriske. Du er en flott mor med masse omtanke for barnet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå