Mammaen til E.S. Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Nå har jeg prøvt diverse nestle glass. Spiste de men hun ble litt dårlig i magen av dem. Har også gitt hjemmelaget noen dager. men det liker hun ikke engang! Gir snart opp hele middagen jeg.. Og begynner med skiver heller.. Må legge til at hun alltid har vært glad i grøt og spiser det to ganger til dagen...
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Har akkurat samme problem med min 6,5 mnd gamle jente. Elsker grøt og fruktyoghurt, men hater middag. Hun kan jo ikke bare få søtt, søtt, søtt hele tiden?? Håper på tips....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Prøv hipp sine middagsglass i stedet. Gutten min ble også dårlig i magen av nestle,men elsker hipp og magen fungerer bra Må si at det både lukter å smaker bedre av hipp maten enn nestle. (måtte jo smake første gangen gutten skulle få..hehe) Første gangen jeg ga hipp potet/mais pure med kalkun ble gutten kjempe SINNA når han ikke fikk mer
Vestlandske meierier A/S Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Du kan jo gi grøt til middag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå