Fru Rasmussen Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Så ble det endelig min tur til å føde. Søndag 7. januar, 8 dager på overtid ble jeg satt igang pga for lite fostervann. Hu og hei hvor det gikk! fra første ve til han var ute gikk det bare 2,5 timer før lille Victor var ute. Han hadde litt startproblemer så det kom en barnelege og kikket på han. Apgar ble satt til 7 rett etter fødselen men etter en halv time var den opp på 10. Kom hjem fra sykehuset igår så nå går tiden med amming og skifting av bleier. til dere som ikke har født: Det ér faktisk ikke så ille som man tror på forhånd. Jeg klarte det uten bedøvelse. (det var heller ikke tid til å sette noe) klem
Fru Rasmussen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2007 glemte å si at han var 3150 g og 52 cm.
Mamman til to herlige gutter Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 gratulerer kjempe masse!!! håper det snart er min tur!!!
*titte tei!* Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer:D Jeg fødte 9.1 kl 04.18.. bare så vidt to dager på overtid:) fødselen gikk fint, uten smertestillende- de hadde heller ikke tid til meg. Hun manglet surstoff, så de måtte ta henne ut, men så gikk alt fint:) Som du sier til de som ikke har født ennå- det er faktisk ikke så ille, selv uten bedøvelse. Utrlig hva kroppen tilpasser seg altså. Den smerten som var- var glemt når hun var ute:) Gratulerer så mye igjen:D er helt fantastisk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå