Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Gutten min er blid som en sol dagen lang. Bare smil og latter. Smil til mamma og pappa, og til alle andre vi treffer. Er så koooos:-) Et ekte solskinnsbarn! For en fryd han er! Han er 11 mnd nå!
Mammaen til E.S. Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Stort sett ja. Alle kommenterer det. Greit med en medgjørelig baby. Er 8mnd. nå.
Askepått Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Ja. Jeg tror det er ganske vanlig. Så lenge man sørger for at de små er fornøyde og mette så er alt bare velstand.
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Ja, snuppa her er som regel alltid blid hun og og det har hun vært siden fødelen... aldri vært mye gråt på henne Hun er en liten solstråle men det var en liten stund hun var en del skeptisk til fremmede, men det ser ut som det har gått over... herlig med blide barn da =)
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Han er bare 6 uker- men gråter så og si aldri. Litt når han prøver å bæsje fordi han har forstoppelse stakars. Bedrer seg når han kan få sviskesaft fra 4 mnd. Han er masse våken og bare smiler Farmoren var helt sjokkert da hun passet han en hel dag fordi det kom ikke ett eneste ynk fra han Vifter med armer og ben og "prater" Deilig å ha en medgjørlig baby ja:)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 å ja:-) tulla mi er blid og smiler og ler til alle hele tiden. Det er helt vidundelig! Jeg tror noen babyer er blidere fra naturens side rett og slett. Det er langt fra alle babyer jeg treffer som smiler hele tiden:-) Men det er herlig med de som gjør det!
Thula Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Ja, jeg har en solskinnsbaby også. Hun er bare blid og god, veldig nysgjerrig og tenkende. Utrolig deilig, søstrene hennes var ikke slik, så jeg synes jeg har fortjent det
Bonusmamma13 Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 Ja, han smiler stort sett hele dagen:o)
Snuppa's mamma Skrevet 13. januar 2007 #10 Skrevet 13. januar 2007 Ja jenta mi er blid som en sol, gråter kun når hun er sulten og trøtt:o) Så må vel si vi har et solskinnsbarn vi også
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2007 #11 Skrevet 13. januar 2007 Ja, han her er nesten bare blid.. Smiler og skratter hele dagen lang :-) Er veldig mammadalt da, hi hi.. Han blir kalt for den blide ungen, for han smiler og ler til alt og alle.. Litt skeptisk når det er folk han ikke kjenner så godt da, men det bruker å gå seg til raskt.. Hadde et tungt svangerskap, så vår herre så vel sitt snitt her da vel :-)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 Ja, stort sett. Er bare "u-blid" (er jo ikke akkurat sur) når det er noe. Om hun er sulten eller trøtt og vi ikke har fått med oss at "nå er det på tide med mat, muttern/fattern!!" Veldig takknemlig for at hun er så blid ja!
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 Teodor er bare blid og smiler han, sier det ikke for å skryte eller noe, det er faktisk sant ! Alle sier at han er jo blid hele tiden han ! Tar det sikkert igjen i tenårene
Winterlady Skrevet 13. januar 2007 #14 Skrevet 13. januar 2007 Nope. Har en venninne som har en gutt som er slik. Mens veslejenta mi er harmonisk og pludrer mye, men smiler ikke veldig mye dessverre- hun er 4 mnd da så det kommer vel mer etterhvert... Men virker som hun er av den mer "alvorlige" typen- kommer små skjeve smil når mamma gjør noe festlig eller noen ser på henne. Om morgenen er det derimot stort glis. Men det er det.
WP-TLogPeanut Skrevet 13. januar 2007 #15 Skrevet 13. januar 2007 Akkurat samma som min TL det Smiler og er glad hele tiden,bare hvis det virkelig er noe at hun sier ifra. Men da skal det skje med en gang og ja Snart 11 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå