Gå til innhold

skal til fotografen i morgen, hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har time hos fotografen i morgen og er så usikker på hva vi skal ha på snuppa.. tenkte å ha med litt forskjellige klær. Tenkte kanskje ha på hun et snoopy ola-sele skjørt, men burde jeg ha på hun body og strømpebukse under eller ingenting? er kanskje litt søtere uten noe under med et hals skjede til kanskje.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes veldig fint ut med bar hud og kjede syns jeg.

Husk ikke for mye farger av ulike slag mye mønster osv. Forstyrrer bilde.

Nei jeg ser henne for meg med olakjole og bare armer jeg

Lykke til

Skrevet

takk:) tror jeg går for det jeg..

Skrevet

det syns jeg også

hørtes kjempe fint ut

Skrevet

Jeg var hos fotografen med min datter da hun var 9 mnd. Tok noen bilder med klær og noen uten. De som ble finest var de uten klær. Spesielt de i svart/hvitt.

Skrevet

uen klær i svart/hvitt er best synes jeg

Skrevet

vi var til fotograf med snuppa når hun var 5 mnd..da tok vi noen bilder der hun hadde en helt enkel rosa kjole på.. og ellers var hun naken... syns de naken bildene er finest.. ellers så syns jeg sånn snekker bukse/kjole er veldig fint... det ola-sele skjørte blir sikkert veldig fint og... men ikke ha noe under...smykke og armbånd er fint å ha på...

det er ikke så lurt å skifte så mye på henne..da blir hun sikkert veldig utålmodig.. det blir iallefall datteren min..

Skrevet

Takk for svar:) tar med noen forskjellige klær, så får jeg se hva jeg bruker.. men er så usikker på om de har rekvisitter der eller om man må ta med selv.. står ingen ting om det på siden. kunne godt tenkt meg noen bilder hvor hun sitter på saueskinn.. eller lignende..

Skrevet

De pleier å ha saueskinn

ellers er naken også kjempefint, det går nok vi for når vi skal, men han er 5,5 mnd så blir litt mer liten om du skjønner

Skrevet

> er kanskje litt søtere uten noe under med et hals skjede til kanskje.. ?

Huff, ikke ta på henne en skjede, da. Kanskje heller et kjede.

Skrevet

Naken med et smykke er kjempefin, eller bare naken. Da blir det lettere for fotografen også, ikke så mye som skal ligge rett osv...

Ellers så høres olaskjørt uten noe under kjempefint ut :)

Teodor var naken med et smykke, ble kjempebra ! Selv om smykket knapt vises ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...