Gå til innhold

blødning ved synarela?

Anbefalte innlegg

Hei hei

Når er det jeg bør forvente å få blødning etter at jeg har begynt på synarela? Har gått på nesespray i en uke nå, og vanligvis hadde jo mensen vært rett rundt hjørnet. Men regner med det er litt annerledes nå? Og er denne blødningen lik som vanlig mensen med varighet og mengde? Er forresten litt forvirret med hensyn til medisinpriser. Har hentet 2 stk synarela, 3 stk gonal F også eggløsningsprøyten og har betalt 7300 ca til sammen. Men hvilke flere medisiner er det jeg skal betale for da? Skal det ikke bli 15000 til sammen? Tusen takk på forhånd for svar:) Mange sp.mål man har når man ikke har vært gjennom det før!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7769857-bl%C3%B8dning-ved-synarela/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Du kan forvente å få mensen til vanlig tid. Det har iallefall jeg gjort.Noen blør mere enn vanlig og noen blør mindre.

Det er ikke sikkert prisen kommer opp i 15000,- på med. Det kommer helt ann på hvor høy dose du skal bruke av Gonal F. Det kan også hende du må kjøpe mere av den,men det hvet du etter kontrollen. Du skal også kjøpe Progesteron(Crinone eller noe annet) Men gjør du etter uttaket.

På mitt første forsøk brukte jeg ca 10500,- i medisiner.

Lykke til:-)

Det der IE betyr internasjonale enheter. Det er en måte å beskrive styrken på medisinen. Så istedet for milligram eller milliliter bruker enn på noen medisiner IE. Tror 300 og 400 ie er mye hvis det er dosen din for hvert stikk. Men jeg gikk på puregon da, det er gjerne annerledes.

Fikk mensen ca 2 uker etter jeg begynte på synarela tror jeg.

Masse lykke til!!

Klem

Annonse

Det tok 11 dager fra jeg begynte med Synerla til blødningen kom. Hadde litt mer og noen dager lengre enn en vanlig mensturajon.

Jeg startet med 3 synerla kr. ca. 3500, Perugon 4 stk. 15.344 (spesiell dosepakning), Ovitrele 1 stk. 340 kr. Altså ca. 19.500.

Behandlingen ble brutt, og jeg må spe på med med synerla og perugon, så dette blir dyrt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...