nr 3 på vei;) Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 hei jeg var hos lege på mandag, da han målte sf målet var den langt over kurven, jeg husker ikke helt va den var på men den ligger på størrelsen med sf målet som er når en er 25 uker på vei og jeg var da 22 uker. hva kan dette ha å sie, er barnet stort eller eg jeg kanskje enda lenger på vei en de fant ut på Ul i uke 18? håper noen kan svare meg....
Mamman til Tiril Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Mye som kan spille inn her da. Hvordan babyen ligger, plasering av morkake, mye fostervann, oppblåst mage... Jeg var i mitt første svangerskap på vei ut av hele ruta på slutten.. Og da viste det seg at jeg hadde en stor morkake og veldig lang navlestreng og mye fostervann.. så det var ikke rart hos meg da... T-22.06.07
simasefa -8 juni- Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 i uke 17 var sf målet mitt 18cm, i uke 19 var målet 21,5 cm- jeg er laangt over det grønne feltet jeg da.... hvis jeg tar utgangspunkt i den røde streken, har jeg sf mål som om jeg var 24 uker på vei, hm, og det når jeg var 19 uker på vei----
bare meg;) Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 kommer jo veldig an på hvordan de måler, i forrige svangerskap drev jordmor og kryssa under streken og legen over, dette sf målet har vel ikke så mye si.... har ikke helt skjønt hva det skal være godt for jeg da???
Xzux Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 hei! Jeg har også de to siste gangene fått et høyt mål. Har før ligget under den røde streken og på den. Så kom jeg en halv rute over, og nå sist var jeg en rute over det grønne feltet... jeg har vært litt oftere til skjekk pga det. Jormora mi trodde kanskje at jeg var to uker lengre på veg, for det stemte bedre med måla og mens terminen... men ikke godt å vite..
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Har 22 cm i uke 25 litt under normal. Med forige mann låg eg langt over. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå