Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Er det andre som har fått det? Ifølge gynokologen min veier lillegutt 2200 gram allerede og ifølge barnimagen skal 32 uker gamle babyer veie ca 1400 gram. Er det gynokologen min som er fullstendig på jordet eller er det BIM som har feil på sine sider? Ifølge gynokoogen kom babyen til å bli ca 3400-3500 gram hvis jeg gikk til termin.. ( i uke 28 fikk jeg beskjed om at han veide 1300 gram..)
Neverstill Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 jeg synes alle sider skriver forskjellig jeg. på baby verden står det om uke 26 at barnet veier 800 gram, mens på bim står det 650 .. så jeg aner ikke jeg,,
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Jeg fikk vite i uke 28 at vekta var ca 2000 gr, og på alle nettsider står det jo myyye mindre. Gynekolog mente den ikke ville bli større enn 4000 ved fødsel uansett. Vi reagerte jo på størrelsen, vi hadde jo lest, men hun sa vi bare skulle ta det med ro. Er jo i uke 18 alle er ca like store, etter det varierer det visst mye. Og så er det jo alltids en sjanse for at de leser vekta feil, har jo hørt om mange som har fått estimert en vekt og ut kommer det en mye mindre baby enn forventa.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Fikk beskjed på ul i uke 33 at vår veier ca 2300-2400 gr,og det stemmer jo heller ikke med BIM.Ser du derimot på mammanett.no stemmer vekten mye bedre,ihvertfall for mitt vedkommene.Men at det kan skille så mye fra nettside til nettside er jo veldig merkelig....
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 jeg fikk beskjed i uke 34 at babyen min var ca 2200 g. dere må tenke på det at BIM og andre sider forholder seg til gjennomsnittelige fakta. og at det som skrives her og på alle andre sider bare skal brukes som en indikator på hvor tung og stor babyene våre er. alle vokser jo individuelt likevel, så du skal ikke tenke så mye på det. vær heller glad for at babyen din tar til seg næring og vokser, det er jo det som er det flotte og viktige her.
愛 siusiu 龍 Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 min gutt kom i uke 31+3 og veide 1700 gram. han var 42 cm lang og dette var litt "tynt" i forhold til høyden hans. barn er like individuelle i magen som ute ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå