Gå til innhold

Noen som har erfaring med Peanut shell slynge?


Yulia

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg en og er spent på om det er bra saker:) Snuppa her vil ha nærkontakt døgnet rundt, så kanskje dette er tingen å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også bestilt den, ikke fått den enda.

Har store forventninger :-)

Kosta jo flesk for en remse flece-stoff....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den slynga såg veldig kjekk ut, er det lotusbarn dere har bestilt fra? Men hvordan vet dere hvilken størrelse dere trenger? Avhenger det av størrelsen på den voksne som skal bruke slynga, eller hvor stor ungen er? Kan den samme slynga brukes både av spebarn og større barn? Hvor lenge i så fall? (Klarte ikke å finne noe om dette på lotusbarn sine sider).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en ekstra link til størrelsestabellen der. Størrelsen går nok på den som kommer til å bære, ja. Tror disse slyngene kan brukes for barn opp til 17 kg, fra nyfødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg vet at du kjøpte den brune, så fikk du str. M, det var den eneste igjen av den brune før han kjapt ble utsolgt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har bestilt M, hvor høye og kraftige er dere? Jeg er 170 cm høy og relativt kraftig, men ikke feit og har ikke spes store pupper. Ble ikke så klok av den størrelsestabellen, jeg havner et sted mellom M og L og er redd for å bestille feil. Bruker nok T-skjorte størrelse L/XL til vanlig og det skulle tilsvare L, men ellers synes jeg at jeg heller mot en medium i følge tabellen og tipsene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...