Gå til innhold

Har alle bynt påtte treninga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katti regne dåkk me at ungan dåkkers e tørr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope

Hun er tørr når hun er klar for det :P

Skrevet

Nei,Luke er 14 mnd og det er altfor tidlig;O)

Har ikke tenkt å kjøpe potte,skal kjøpe en slik ring til å putte i doen istedet.

Skrevet

Nei. Vi begynner når han viser interresse for å sette seg på do, eller når vi ser at han skjønar at han skal tisse før det øyeblikket det kjem. Reknar med at han blir tørr ein gong mellom 2 og 4 år...

Skrevet

Nei, overhode ikke! Ser det er mange innlegg om det her inne... Skjønner ikke hvorfor folk stresser med det så tidlig?

Har lest at det ikke er nødvendig å begynne før de nærmer seg 3 år jeg da. Grunnen er at de ikke har utviklet evne til å holde seg så lenge før denne tid. Vi begynner sommeren før hun fyller tre år. Er en fin tid å begynne om sommeren. Da slipper man at de blir kalde når de har et uhell og da slipper man at de tisser ut så masse klær ad gangen!

Skrevet

setter jenta mi på potte,ja. Hun tisser i potta og er kjempestolt. Ikke baestandig det blir resultat,da. Men er veldig glad i potta og vil sitte der når hun er naken. Tisse. potte sier hun og peker og strekker seg etter potta.. Hun er 16 mnd. Og blir nok tørr lenge før tre år,ja...

Skrevet

Nå er småen 23 mnd. og tisset og bæsjet på do for andre gang i sitt liv i dag. Det er noen uker siden sist han gjorde det, men han har villet opp på doen flere ganger, og bare sitter der og liksom-tørker seg. Vi har altså ikke trent eller noe, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Det styrer han helt selv. Hvis han sier han vil opp og sitte på doen så får han det, men han sier alltid fra når han har bæsjet og i det siste har han begynt å si fra når han tisser i bleia også. Jeg tror kanskje han er tørr på dagen til sommeren, for han viser veldig interesse for dette nå.

Skrevet

Ja for lengst. Men det har ikke vært noe stress, synes det har vært veldig greit at hun har sittet på potta når jeg har vært på badet. Setter henne der i forb. med morgenstell og evt. bleieskift. Hun er 19 mnd og sier i fra når hun vil bæsse, og om vi mistenker at hun tisser eller noe så spør vi om hun vil på do og så svarer hun ja eller nei. Når hun svarer ja, så skal hun noe,svarer hun nei holder hun seg noenganger tørr til senere, men ikke alltid.

Når hun blir tørr?? Nei det aner jeg ikke. Hun blir nok fortere tørr hjemme enn ute, imens er jeg bare glad for alle stinkende bleiene jeg slipper og skifte når vi er hjemme. Skjønner ikke hva som er stress med det jeg.

Skrevet

min er 20 mnd og har ikke tenkt å begynne før i sommer tidligst når han blir 2 år...hvis han er klar for det da.Eldstemann var 3 og et halvt..

Skrevet

Sønnen er 23 mnd og han blei veldig intr av do i jula, så vi gikk til innkjøp av doring.. Og så lenge han syns det er kjekt å sitte på do så skal han få lov til det, men hvis han ikke vil på do så tvinger vi han ikke.. Men fortsetter det fremover sånn som det ha vært nå - så kanskje han blir tørr i sommer.. Vi får se hva som skjer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...