Gå til innhold

Svangerskapsfilm??? Trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den utrolig bra dokumentaren om svangerskapet fra BBC (tror jeg det var...) ? Tror den heter "Når et barn blir til".

Så den i sommer på tv2, men da var jeg ikke gravid og nå bare MÅ jeg se den igjen!

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den het "I mors mage" jeg..

Skrevet

Stemmer, det...:)

Ingen som vet? Den er så utrolig bra!

Skrevet

hei,sniker innom litt fra 1 trimester jeg. ja jeg så også i mors mage når jeg ikke var gravid og skulle gjerne sett den igjen. hvis noen vet hvor det er mulig å få tak i den, hadde det vært fint om dere ville dele det.

Skrevet

den gikk for ikke så lenge siden på national geografic, men det var på engelsk å het "in the womb". du kan finne ut når neste program går ved å gå inn på siden dems.

Skrevet

Takk for svar:)

Skal si i fra om det dukker opp noe.

Skal skjekke ut den til Lennart Nilsson også. Boken han har er jo utrolig fin også.

Ikke dumt å ha uansett, det er et spennende tema:)

Skrevet

tror dere ikke biblioteket har noen filmer el lign? tror jeg skal ta meg en tur i morgen og se.

Skrevet

Gjør det'a, det rekker ikke jeg..håper du kan gi et lite pip når du vet??

:oP

Skrevet

i mors mage, trur du for lånt den på biblioteket

Skrevet

yess, da prøver jeg å få kommet meg på biblioteket i morgen. hvis de ikke har. kan jeg jo høre om de kan skaffe fra et annet bibliotek kanskje. legger inn en tilbakemelding når jeg har vært der.

Skrevet

Fiiiint :)

Skrevet

Noen som vat om man kan se denne filmen på tv2 web tv?

Skrevet

Den bbc dokumentaren heter "In the womb", har vært en snik og fått den lastet ned jeg. Finnes flere steder på nettet. Kjempefin!!!

Skrevet

hei. nå har jeg endelig funnet biblioteket. flyttet til ny kommune for noen mnd siden. så jeg ante ikke hvor det var. men nå skal jeg bare spise middag, så kjører jeg bort og hører om de har filmen, ev,kan skaffe den.

Skrevet

Unnskyld meg, men kan det tenkes at det var

"I mors liv" den het og ikke

"I mors mage" ???

Skrevet

de viste den om igjen den 15/1-07, men skal også gå i reprise den 15/2-07. tror det var national grafic kanal, med engelsk text.. klokken 20:00 om kvelden.

håper du har tilgang til denne kanal eller du kjenner noen som har (vi har den på parabol)

Skrevet

ok. ja har den kanalen. får bare skrive det opp. så jeg husker det. ok. i mors liv altså. jaja, får prøve på det da.

Skrevet

Hei igjen bobobaby..

sorry jeg skrev feil dato.. de viser filmen på søndag 25/2 på national grafic

Skrevet

Dytter denne opp slik at flere kan se filmen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...