☆Lille my* Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Åååå så ubehagelig, lå å brakk meg i morges da jeg vokna! så river det så sykt i magen! kjennes jo ut som mensen er like rundt hjørnet! Flere som faktisk kjenner smerter i magen? jeg er 5 uker nå tror jeg. Når jeg skal tisse er det så vondt, for virker som det sitter så mye luft der inne! må presse den ut og da gjør det vondt! iik
prins 07, prins 10 Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Pass på at det ikke er urinveisinfeksjon i tillegg da :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Vist det er vondt når du drikker + at du må presse det ut høres det ut som urinveisinnfeksjon! Det er ikke farlig så lenge du kommer deg til lege å får noe for det! Mange som har lett forå få det når de er gravide!
☆Lille my* Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2007 Men kommer luftsmertene av UVI? Er ikke vondt i tisse liksom, bare vondt når jeg setter meg og lar det komme (av og til) for da blååser det ut masse luft:P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå