Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 På morgenen vises det knapt på meg at jeg er gravid, men ser det godt på kvelden, men det må sannsynligvis ha noe med mat i tarmene å gjøre. Er det noen andre som ikke har fått mage i uke 16 (jeg er 16 i dag)? Jeg begynner å bli bekymra for at noe kan være galt og at ikke fosteret vokser.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Alt er sikkert i sin skjønneste orden. Jeg selv har ikke så veldig mye mage om morgenen heller. Er også i uke 16.. Men utover dagen vokser den..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 alt er nok fint uansett.. ) jeg har to gutter og har ikke hatt mage med noen av di.. så det er veldig forskjellig fra person til person
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 åja...det er ikke vanlig å få mage så tidlig..hadde ikke mage da jeg heller..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Takk for svar, jenter. Nå er dagen plutselig blitt mye lysere!
janne** Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Det står i mange av de bøkene som vifår tilbud om hos jordmor eller legen at magen ofte blir synlig først runt uke 18. Selv er jeg 17 uker på vei nå og i går ble plutselig magen synlig, helt komisk ;-) Det er går nok helt fint ;-)
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Er 16+6 i dag, vises ikke en dritt på meg, ser akkurat ut som før, går i de samme buksene med de samme beltene... Helt greit for meg! Hadde forholdsvis små mager med de to første også. Har hatt kynnere et par tre ganger, så da kjenner jeg livmora godt og merker hvor den er. Ellers kjenner jeg lite til den...
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #8 Skrevet 14. januar 2007 Jeg fikk ikke mage før i uke 20-21, så ja, det går an!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå