Gå til innhold

Syke små troll.....forferdelig !


Gjest

Anbefalte innlegg

Lille Joakim, som har blitt smittet av storebror, har nå vært syk siden tirsdag. Har øyekatar, tett nese, feber, vondt i kroppen ( det må han ha for han hyler hver gang jeg bærer, skifter ). Grusomt både for meg og Joakim. Jeg er også dårlig så nå håper jeg virkelig vi blir friske snart. Storebror starter egentlig før jul og nå er det snart 15 januar...sukk...heldigvis er eldstemann og pappan friske da.

 

Sender en tanke til alle dere der ute med syke barn og føler med dere.

Det er virkelig en utfordring.....

 

Og se det fine være ute da.....Nyt solen alle dere som kan !!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da. Ikke kjekt med syke barn. Benjamin har aldri vært syk ennå, og jeg gruer meg til han blir det.

God bedring til dere da. Håper dere snart blir friske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dere. Det er nok mer vanlig at babyer som har søsken blir syke enn de som ikke har. Min første var ikke syk før hun kom i barnehage, men Henrik har vært litt syk, forkjølet. Er ikke til å unngå at søsken kommer hjem med smitte fra tid til annen. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit når de små er syke. Og er ikke akkurat enklere når man er syk selv. Da har man jo som regel minst overskudd til å trøste og bysse... Heldigvis har vi unngått de verste sykdommene, men han har vært litt små-forkjølet ett par ganger allerede... Det kommer nok når han skal begynne i barnehagen, tenker jeg!

 

God bedring til både store og små! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aina

 

Har ikke vært inne her på en stund nå! God bedring til dere alle :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten :=) Heldigvis ser jeg lys i tunnelen nå, virker som om han er litt bedre ! Hoster grusomt da, noen ganger så han kaster opp men det gjorde storebroren også på slutten før det ga seg helt så da nærmer det seg vel noe.

 

( gleder meg til å få en natts søvn snart, det er det verste egentlig....man blir så trøtt og uopplagt )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...