Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 hey eg er no 26 veker p veg no og eg kranglar mye me typen min.. griner heile tia og ha stor depresjon.. er d mulig at d kan "skada" ungen p ein måte? elller er det berre eg som trur d.. mange har jo sagt t meg at eg å slappa av og gjere d slutt me faren pga me kranglar fu mye og det er ikk bra fu meg eller ungen.. er d no risiko?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Sliter med akkurat det samme! Eneste jeg har fått beskjed om er at babyen kan bli stresset, og jeg kan risikere å føde litt tidligere en normalt. Hvis forholdet i utgangspunktet er godt, er det veldig dumt å gjøre det slutt på grunn av depresjon. Da er det bedre å gjøre noe med depresjonen (uten at jeg mener at det er noe enkelt!!) Man har masse hormoner under svangerskapet, og en depresjon er veldig selvforsterkende da. Men det er klart at du bør slappe av. Har du prøvd å snakke med typen din? Det har jeg, hjalp ikke noe.. Han skjønner ikkeno likevel, men det kan jo hende at din er bedre? Her har vi kranglet mer eller mindre konstant i 8 mnd nå, men jeg ville aldri gjort det slutt iallefall før fødsel. Kan jo hende at alt blir bedre etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå