Gå til innhold

Diverse Ole brumm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet av en nettbutikk eller en butikk i Trondheim som selger Ole Brumm uro for å feste over sengen til babyen? Og Ole Brumm himmelseng for å henge over vuggen? Elsker Ole Brumm :) Så om dere vet noen som selger mye Ole Brumm utstyr/Klær og det jeg spør om over så mottas det med tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har laget et Ole Brummm rom til sønnen min. Fikk kjøpt gardiner, himmleseng, håndkle , pledd sengetøy, lampe på Jysk. Ikke var d dyrt heller. Ser faktisk etter en uro jeg også men det har jeg ikke funnet. BIlder og lamper har de forresten også på bohus.Dette er i Oslo da men de har vel sikkert de butikkene i Trondheim også

Skrevet

har sett på nettstedet til antonina at de har mye utstyr med ole brumm på.. var ikke så dyr frakt heller på utstyret..

Skrevet

jysk selger sengekant, sengesett og himmel med ole brum på iallefall...de har også reiseseng, stelleveske og pledd med ole brum på.

Skrevet

jeg har laget ole brumm rom til den lille. Har kjøpt en del på qxl, som f.eks bord til rommet.har også fått tak i en del på enkelte leketøybutikker. gleder meg til den lille kommer nå som rommet står ferdig.

Skrevet

på toysrus har de mye møbler og utstyr og leker med ole brum ihvertfall:) pluss gardiner, sengesett og tapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...