Gå til innhold

November: Hvordan ser dagen ut for deres novemberbebiser?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

Har dere kommet inn i rutiner?

 

Syns alt varierer så fra dag til dag jeg...legginga går aldri bra.Delvis pga. magevondt,og delvis pga. nekting for å sove i egen seng.Så det varierer veeeldig når hun sovner for natta.

 

Dagsovingen er et kapittel for seg selv.

 

Hvordan ser dagen ut hos dere?Hvor mye sover de,og hvor lenge er de våkne i strekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ingen klare rutiner på ting ennå. Varierer når han sover på dagen, hvor lenge og hvor ofte - som regel ikke lenger en 15 min. av gangen :( Får ikke gjort stort, nei! Vi har ikke fast leggetid enda heller. Men han sover veldig godt på natten, men det er fordi han ligger i senga med oss... Vil gjerne få han over i egen seng, men det er ikke bare bare...

Ellers er det masse kos, han følger veldig med og kikker på de som prater med han, også smiler han masse :) Han elsker stellebordet, og hvis han blir bært på, og får oppmerksomhet er han strålende fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min blir 7 uker i morgen, og vi har ikke fått klare rutiner enda. Men jeg har begynt å legge han for kvelden i halv ti tiden, og da kan han ligge en stund våken før han sovner. Om dagen sover han i vuggen sin i stuen. Noen dager kan han være mye våken, mens andre dager sover han mye.. Han har ikke noen faste tidspunkt på dagen som han pleier å sove på enda.. Så han styrer dagene sine helt selv enda..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har heller ikke noen faste rutiner enda. Han sovner for natten i 23-24-tiden, og spiser ca kl 3 og 6. Dagen begynner for ham i 9-10-tiden. Da er han våken i 1-1.5 timer om gangen, for så å sove i alt fra en halvtime til 2-3 timer... Gleder meg til ting begynner å bli litt mer forutsigbart, ikke minst med tanke på legging på kvelden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger han mellom kl 20 og 21 på kvelden, i sin egen seng på vårt soverom. Dette går veldig greit (for nå.. hehe).. da sover han til mellom kl 3 og 5 en gang, ammer da også sover han i 3-.4 timer til, ammer os sover litt til.

 

På dagen går det over stokk og stein, vil ikke sove i vognbagen, bare på magen min eller pappan sin når han kommer fra jobb. Ikke noen faste dagrutiner heller, tenker å begynne med dette når han er 3 mnd ca.. prøve i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...