Gå til innhold

Til New york med baby på 8mnd...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Mannen min har fått et jobbtilbud som innebærer en 9 dagers tur til USA, blir noen dager i New york og noen i Texas, Han er musiker, og kommer til å ha fri for det meste, spørsmålet er om jeg og snuppa skal være med. Hun kommer til å være 8mnd da, det er i Mars, men jeg er veldig usikker når det kommer til praktiske ting.

Er det noen som har reist mye med baby og soom kan kommer med tips og anbefalinger?

Er jo utrolig fristende....jeg har vært i USA før og vet hvor slitsomt det er med lange reiser, og det må jo være dobbelt så tungt med en baby...

Har så utrolig lyst til å reise! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi skal til New York i påsken og da blir jenta vår 9 måneder. Det kommer sikkert til å bli en utfordring, men håper på at det går bra, det gjør det sikkert :-) Vi får trening i å reise med baby til Gran Canaria før den tid, så da kan jeg heller komme tilbake å dele tips med deg da:-) Det er noen innlegg på reisedebatten som er nyttige å lese gjennom, uten at jeg har linkene til de...

Skrevet

Hei takk for svar! :)

Det blir nok en utfordring ja! Jeg fløy Trondheim Oslo T-R med henne da hun var 3mnd, å da gikk det kjempelett, men da fikk hun jo bare pupp, og sov mer enn nå...tenker mer på rutiner ved reising over tidssoner og mat på flyet å slikt...er jo noen timer med reising!

Og kanskje burde jeg hatt en lettere vogn...har Quinny freestyle nå, mulig den blir ølløitt stor og tung?

Noen fler som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...