Gå til innhold

Lioevr!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i et annet innlegg under at du hadde fått hormoner for å stabilisere menssyklusene dine. Hvilke hormoner var dette, og hva skulle de hjelpe mot/ for?

Har etter 2 MA i mai hatt en liten pause i prøvingen, og vi begynte å prøve igjen i oktober. Men har hatt sykulser mellom 28 og 35 dager, og har vanskelig med å finne EL (selv med EL tester 2 ganger daglig). Vurdere nå en liten tur til gyn for å se om alt er i orden, og prøver å oppdatere meg litt... Ting føles ikke som normalt, og begynner nå å bli veldig frustrert over ting. Har tidligere blitt lett gravid, men har hatt to aborter, og etter de er alt bare rot!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener ikke å blande meg inn, men jeg har også fått hormoner for syklusen min... jeg brukte noe som heter provera, også tok jeg pergo etterpå.....

Skrevet

Du blander deg ikke inn, blir glad for alle svar :o)

Hva er det provera og pergo egentlig skal hjelpe for? Hjalp det for deg?

Har hatt to ufrivillige aborter i fjor, og etter den siste har jeg sykluser på mellom 28 og 34 dager. I tillegg ble jeg lett gravid før, men nå har vi prøvd i 7pp uten at det skjer noe. Har en venninne som har pco, og hun mener jeg bør få undersøk om jeg også kan ha det.

Skrevet

Måtte bare sette inn navnet ditt i overskriften slik at du leste videre på innlegget mitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...