Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Han er snart 11 mnd, og har for kort tid siden funnet ut at han har en liten dingsegreie som henger der mellom beina, og som sitter fast.. he he... Har er jo litt søt der han ligger, når vi skifter bleie, og han finner den, tar forsiktig på den og skrattler....
Muffinsmamma Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 oo ja... 8 mnd her og han krafser og drar i understellet så fort bleia tas av..
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Min gutt oppdaget det da han var fire (!) måneder han. Jeg har mitt svare strev med å passe på at han ikke klorer seg og river for hardt i den, han har jo ikke helt kontroll. Han er som gutter flest, veldig interessert i den saken der :-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jepp.... akkurat sånn er det her og. Særlig en utfordring når han har bæsjet! Da gjelder det å være rimelig kjapp for å rekke å få vasket før han skal ned og "fikle" litt. Og han smiler og ler veeeldig :-)
Tibra Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Jepp, har en fyr på 7 mnd som gjerne vil slite av seg hele stellet så snart han får av seg bleien...ifølge sambo så ser det IKKE godt ut
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Hehe ja her også. Han er 9 mnd, og oppdaget det for et par uker siden. Så fort bleie tas av er det rett ned og klå, og det er ikke lett å holde både armer og bein når han har bæsjet! :s Men søtt å se på når han leker da Han ser så forbauset ut der han ligger og peller hehe.
haater husarbeid Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Ja her har vi krafset og klådd siden han var tre og en halv mnd og fikk tak i den Skikkelig moro når han har bæsjebleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå