Gå til innhold

Hmmm


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt om min situasjon;

 

jeg har en liten anelse om at jeg kanskje er gravid. Men jeg fikk jo mensen, så man skulle jo egentlig tru at jeg ikke er det. (Fikk mensen 4 dager før tiden).

 

Meen, har vært kvalm i over ei uke nå.. Å føler meg heeelt nede. og for et par dager siden begynte jeg å tisse dobbelt opp + at puppene gjør vondt.

 

Joja, kan selvfølgelig ta en test.. Men vil jo egentlig vente å se om mensen "nr 2" kommer..

 

Hva synes dere da?.. Og er det noen som har opplevd lignende?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror egentli dette skjer ganske ofte... virker sånn hvertfall. Jeg tror jeg ville tatt en test nå, sånn i tilfelle. Kan jo og hende du var "gravid", men så missta du det... da kan mensen bli litt rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med symptomene da? Kan det hende at hvis jeg mista så "tror" kroppen at jeg enda er gravid å "gir ut" symptomer?

 

Er jo 2 uker og 5 dager siden (forhåpentligvis den falske) mensen kom, og dvs at HVIS jeg er gravid er jeg 6+1..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig å få symptomer når man ønsker å være gravid. Det er mange som forteller at de hadde flere symptomer mens de var prøvere enn da de faktisk ble gravid. Ville nok tatt en test hvis jeg var deg, så slipper du å gå og lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en test du. Er du 2 uker over, så synes det klart og tydelig på en test om du er gravid. Skal krysse fingrene for deg!

 

Men jeg hadde også flere symptomer alle de gangene jeg ikke var gravid enn da jeg faktisk var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i min pp innbilte jeg meg symptomer.....men da jeg virkelig ble gravid hadde jge ingen anelse bortsett fra testen som var positiv...

er nå 7+ 4

lykke til....(ta en test)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! =)

 

Nå er testen kjøpt.

Er på jobb nå, så må holde meg til jeg kommer hjem.

 

Tester i 3-4 tiden. Skal holde dere oppdatert om dere vil ;)

 

Krysser fingrene for meg selv xxx ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...