Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 hvordan holde produksjonen oppe til bare det? hvor lang tid tar det før det er tomt? snuppa har fått pupp om natten i en uke, ca, og jeg føler ikke at det er mye igjen der nå...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Tror du må amme minst 2 ganger i døgnet for å opprettholde produksjonen. Du kan jo kanskje gi henne pupp om kvelden før hun legger seg i tillegg? Det blir vel aldri tomt, så lenge det er en viss stimulering, men produksjonen blir veldig mye mindre. Så hvis dere koser dere med den ene gangen i døgnet, og babyen er tilfreds, så er det vel ok å fortsette slik.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 hun sovner igjen på første puppen, og når vi våkner igjen ca 1 time senere, så får hun den andre, og den holder så jeg rekker å gå på do og skifte på henne før jeg lager flaske....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Jeg pumpet meg flere ganger på dagtid for å opprettholde nattpuppen.... Da jeg sluttet å pumpe ble det fort tomt. Pumpet 2-3 ganger til dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå