2barnsMamma28 Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 da? jeg er virkelig så blank på visse ting her inne på 3 trimester. Må nok sette i gang å lese litt...
venter nr 2 i april Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Den kan gå når som helst... Min gikk i uke 33 med sønnen min. Da sa de på ahus at det kunne gå over en mnd før jeg fødte. Det gjorde det ikke, fødte i uke 34. Har noen venninner som slimproppen har gått i forbindelse med fødsel. men tror det er individuelt. Om min slimpropp går føpr uke 37, så kommer ihvertfall jeg til å ringe føden.
**engel** Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Hos meg har den gått 2-3 dager før fødsel, men i bøkene eg har lese i står det at den kan gå inntil tre veker før fødsel,
sunbeamen Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 min slimpropp gikk på natt til torsdag- eg er 31 uker på vei.... fekk beskjed om å holde meg i ro i 2 dager på sofaen og ikkje gjøre noko. viss eg fikk rier så måtte eg legges inn på sjukehus med ein gang. men det kunne og hende at ingenting skjedde og da ville det danne seg ein ny slimpropp.... dette var heilt individuelt! håper babyen holder seg inne lengst mulig!!!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Forrige svangerskap gikk slimproppen søndags morgen, barnet ble født onsdags morgen, dagen før termin. Denne gang gikk slimproppen på tirsdag, da var jeg 34+3. Jordmoren undersøkte meg, og fant ut at det nok ikke var noe fødsel på gang med det første. HUn sa at det kunne gå flere uker til fødselen, og at dersom den starter nå vil jeg kunne føde på vanlig fødeavd og det kommer til å gå bra med barnet. Jeg har ikke kjent noe spesielt etter at proppen gikk, ikke mer kynnere (har få og ikke vonde ved anstrengelse innimellom). Har ikke tro på fødsel med det første, nei... Ble du litt klokere nå, eller ...?? (SOrry langt innlegg!) Klem fra
2barnsMamma28 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2007 Hei hei jenter Takk for svar! ja, nå ble jeg litt klokere.... Den kan altså komme når som helst på dette trimester så og si, noen ganger ender det m fødsel andre ganger dannes det en ny . Ja da er jeg med Ha en fin kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå