79'er Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Bare lurer på om det skal være bim-treff i trondheim for de med termin i juni/juli/august eller der omkring snart? Så at det skulle være et treff for de med termin på vårparten nemlig... Noen som vet eller har lyst til å møtes?
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 jeg blir gjerne med tror ikke det er noen regler på hvem som legger ut forslaget.. så du kan jo kanskje gjøre det du ?
79'er Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 Ja, det kan jeg gjerne gjøre, men vi burde kanskje forhøre oss om når folk kan? Kan ikke alle som vil være med skrive seg på under her...? Skal vi si Bare Blåbær en gang i uke 4?
Mamma&LilleKrølle Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Hadde vært gøy med treff da, men er ikke sikkert jeg får det til i uke 4 da. Men stiller meg interessert til eventuelle senere treff da:))
Kruspersilla Skrevet 13. januar 2007 #8 Skrevet 13. januar 2007 Blir gjerne med jeg også, men bor ikke i byen så hadde vært fint med helg for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå