Gå til innhold

Naa er det veldig offisielt.. har fortalt jobben.

Anbefalte innlegg

Klarte ikke aa holde meg lenger, og er jo 13 fullgaatte uker naa.. Innkalte sjefen min til moete, og fikk en kjempepositiv reaksjon, han hadde jo gjettet det da, for jeg har hatt litt svimlinger og har vaert til legekontroller, men han virket veldig glad paa mine vegne. Kjempekoselig. Jeg har jo daarlig samvittighet for merarbeidet dette skaper for andre, vikar og saann, men det var naa det siste jeg skulle tenke paa sa han. Og senere fikk jeg baade kake og en flaske alkoholfri vin!

Godt aa ha det helt ute i hvert fall. Bare magen viser litt mer snart slik at jeg tror paa det selv..

Fortsetter under...

Det må føles godt å endelig på hull på boblen. All ære for at du greide å vente såå lenge. Selv fortalte jeg det ved seks uker, fordi at på min arbeidsplass er det mye tungt.Jeg følte jeg ble tatt hensyn til med en gang, og det er godt. Dessuten klarer jeg sjelden å holde på hemmeligheter... ;-)

Hei Sonia!!

Så bra å se at det går fint med deg.. =)

Tiden går fort altså..Syns ikke det er lenge siden du var rundt uke 7-8..hehe.. Ønsker deg masse lykke til videre! Med meg går det bare fint nå etter MA en..Og vi vil begynne å prøve igjen. Så det blir spennende..=) Kos deg masse med svangerskapet!! =)

Klem fra Annasverden :)

Så koselig gjort av sjefen din ;)

godt når de reagerer sånn.. jeg måtte si det med en gang jeg fant det ut selv pga sykmelding av kvalmen.. gikk bra det også, men ingen blomster, vin eller kake der nei .. hehe ;)

lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...