Gå til innhold

Jippi, Benjamin har begynt å gape...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Har holdt på 1,5mnd med grøt,og han vil alltid suge grøten i seg. Måtte lure skjeen inn i munnen. Men de to siste dagene har han gapet som en gal. hehe. Så koselig når han lærer nye ting. Nå får han grøt to ganger pr dag,så kanskje han ikke glemmer det igjen.Glad for hvert framskritt Benjamin tar.

En annen ting også. Fysioterapeuten viste en øvelse vi skulle gjøre med han som han ikke klarte da fysioterapeuten var her på torsdag. I går prøvde jeg og pappaen og gjøre det, og han gjorde det mange ganger uten store problemer. Deilig. Gode sterke gutten min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt! Husker jeg ble helt henrykt jeg også da snuppa endelig skjønte hvordan hun skulle spise grøten!

 

Flott at det går framover med fysikken til gutten din da! Jeg skjønner ikke hvordan det går an å bli så glad for alle disse framskrittene de tar jeg! Det spiller ingen rolle om de kommer tidlig eller seint, det er jo det at det faktisk skjer som er spennende for enhver forelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!

 

Er så moro når de bare sitter å gaper etter mer og blir skikkelig sinna om det ikke kommer fort nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er deilig nå. Så må han alltid smile eller le når han får grøt i munnen. Hehe, akkurat som det er en overraskelse hver gang han får en skje inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at han har begynt å gape, da! Begynner å bli stor gutt, han da! :o)

Tror det er lenge til vi får oppleve det her i huset!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det her og! Trodde han aldri skulle gape, men plutselig så satt han der åog venta på neste skje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...