tåke Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 ka er best, finnes jo både billige og dyre.. noen tips
♥ McQueen♥ Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hei. Har hørt at de selger saueskinn på Ikea til 400,- (tror jeg) og de skal visst vare veldig bra!
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Er ikkje dei på Ikea langhåra? Eg trur eg ville valgt eit korthåra skinn, så slepp du at det heng seg fast i sikl og gulp (eg skal ha korthåra skinn i alle fall) Dei har skinn på sal på Barnas Hus til 349,- (trur eg) og på Rudo/BabyShop til rundt 299,- Nøstebarn sel også skinn, men dei er dyrare.
♥ McQueen♥ Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jo hørte at de var litt langhåret, men at hun som har det var fornøyd, og barnet likte å ha noe å holde i.. Hver sin smak..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Vi kjøpte på IKEA og det er langhåret, det er jo sau og ikke lam... men vi er veldig fornøyde, babyen har litt å ta i og der h*n ligger blir det ligget flatt uansett, så det blir jo bare rundt på kantene at det blir "lang" pels...Vi bet 400kr for tre år siden, men så deet kostet 349kr nå (to uker siden)
julisol Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 Snakket i går med ei venninne som har mer erfaring på området enn meg. Ho mente at lammeskinn er å foretrekke framfor saueskinn. Det var visst ett eller aant i saueskinn som kunne framprovosere hudallergier hos babyen. Andre som har hørt om det?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Det koster ca 350 kr på jysk det er lammeskinn og korthåret:)
Solmamma Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil absolutt anbefale nøstebarn sitt soveskinn. Det er laget i deilig merinoull. klippt i jevn lengde, slik at de ikke får ull i munnen! Dette skinnet er uten rester av kjemikalier fra garvinga, noe jeg verdsetter høyt!! BIM har link til nøstebarn på høyresida. Skinnet til nøstebarn er noe dyrere. Men er det noe jeg skal prioritere er det skinn fra nøstebarn uten kjemikalier!! Vil ellers anbefale og skjekke ut andre artikler fra Nøstebarn! De har klær fri for kjemikalier, møllmidler og det brukes vennlige farger!!
endaeintrønder Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 Fikk sendt et skinn fra babyshop i oslo æ,fra mora mi(ho bor der)å d kosta 299,- korthåra å deili!
Gjest Skrevet 15. januar 2007 #10 Skrevet 15. januar 2007 Me love Nøstebarn!! Det er litt dyrt, men det er SÅÅ verdt det! Har lyst til å kjøpe alt dei har i nettbutikken altså - så deilig ull og super kvalitet! Chiquitin skal bli ullfrelst *haha*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå