Gå til innhold

Min fantastiske sønn!!


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skal begynne dagen med et skryte innlegg av verdens beste sønn... Vi matet han som vanlig klokken tolv i går kveld, og la han til å sove i sengen sin.... Gutten sov han... Klokken syv våknet jeg av at jeg lakk, tskjorta var helt våt forran... og lillemann sov.... Jeg måtte stå opp, pumpe meg, svosj...plutselig hadde jeg 100 ml, gikk tilbake til soverommet...lillemann sov fortsatt...sovnet igjen, sov en time, lillemann våket, jeg sto opp, ammet han, og nå har han sovnet igjen.

Min sønn på tre og en halv uke sov lenger enn meg i dag morges, attpåtil fikk jeg pumpet masse melk OG mettet han når han våknet..Når det er som dette er det vel ingen problem...

Jeg har fått verdens beste gutt!!! :) Strålende start på dagen...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja det er noen som har det... jeg fikk sove mellom kl 12 og 02 i natt, og siden har jeg vært oppe... Hun begynner å roe seg nå og ligger her og glipper med øynene, så snart er det min tur til å få sooooooooove!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det er jo utrolig bra! Så godt for dere å få sove litt. Vår gutt er også snill. Han får mat rundt kl 23, så sover han noen timer til i 04 tiden, så er det mat igjen, og sover til 08-09 tiden.

Egentlig sover han ganske mye hele formiddagen.

Han er 5 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har jo hatt et par sånne "nekte å sove om kvelden" dager vi og, men de siste tre dagene har han vært så snill... :)

Har også slitt med melkemengde og sånn, så det er godt å merke det kan renne litt her og.. ;)

Nå har han fått enda en ny runde mat og ligger å dupper på fanget mitt..:) Er ikke alltid like lett dette, men i de gode stundene man har, så glemmer man de vanskelige :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...