7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 jeg ikke har ligget der inne? Vanligvis står vugga rett ved siden av der jeg sover... han våkner hver 4 t på natta.. nå har jeg sittet på dib og han har sovet i 6 timer.. Lukter det melk på natta så han våkner? Kan det være en ide å flytte vogga litt bort fra der jeg ligger tro? det er jo tydelig at han da ikke trenger mat så ofte.. han har ikke våkna for å få SMOKK en gang.. jøsses... Tenk hvis dette er en mulighet... da blir jeg glad..tenk hvis han da fortsetter å sove 6 timer i slengen på natta? det hadde vært deilig.. noen med erfaring?
Gjest Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Wow, høres ut som om det IKKE er en genial ide å vente til ungen er 1 med å flytte på eget rom..Min våkner også et par ganger på natta som jeg mistenker at er fordi gubben snorker og jeg vrir meg...JEg synes du burde prøve. Si fra hvordan det gikk:)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Jeg har hørt det samme! Eline kom på eget rom før hun var en mnd... Er ikke noe problem å ha henne der, jeg våkner når hun skriker. Har dørene åpne da:) Jeg har flaskebaby, så jeg vet ikke om dette med lukten, men har hørt det samme før!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2007 tror vi skal prøve allerede i kveld jag... blir rart,men.. sikkert got for alle parter når vi blir vant til det;)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Spesielt mens jeg fortsatt ammet, våknet gutten min med engang jeg la meg. Sambo mente han merket at jeg var i rommet. Litt rart:-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2007 JA!! hver gang jeg legger meg tar det toppen en time før han begynner å vri på seg og skal ha mat....har ikke tenkt på det før i går at det kan være det-....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå