Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg fikk min etterlengtede cameleon i dag og nå har jeg, ved nøye å følge bruksanvisningen, fått satt den sammen. Nå synes jeg at rammen sitter litt løst på understellet, altså bagen sitter godt på rammen men jeg synes at den "rugger" mye på understellet. I tillegg så synes jeg at styret virker litt slarkete, det kan "dyttes" 2-3 cm oppover i låst posisjon. slipper jeg det så ryker det tilbake. Er det bare meg og min vogn eller skal den være sånn. Håper dette var sånn nogenlunde til å forstå. Elsker vognen min!!! Håper dette bare er en fødeklars nervøsitet ovenfor alle potensielle farer for lillegullet som har slått til. Takker for alle svar!!
Nuffa Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Hvis du hørte et klikk på begge sider når du festet rammen på understellet, så sitter den fast. Godt fast. Det stemmer at håndtaket kan dyttes noen cm opp, men dette blir du vant til. Normalt sett så har men jo stelleveske som holder håndtaket "nede". Lykke til med vognen! Ta en tur på www.nybaktmamma.com hvis det er noe mer du lurer på om vognen, der har "nesten alle" buggis.
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2007 dytter litt!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Jeg henger meg med paa det Nuffa sier! Ikke noe galt med vognen din, det er bare slik den er!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå