Gå til innhold

NEI NU!!!!!

Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får sove i stua i natt så han får ligge i kybba å sove. Før d går ikke at han bære ska ligge på magen i sænga, da får ikke æ sove da! Får sende mld t gubben at han må bære gå rett opp på loftet når han kommer heim, før vi søv i stua i natt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snur han seg eller?

Da kan du prøve å lage "krybbe" i senga. Legg laken eller hånduker under lakenet. Som en ramme liksom.. lag pølser av laken og legg det rundt, da blir det vanskeligere å snu seg!

Skrevet

Ja han snur sæ :-( Har prøvd å lagt han helt inntil sengekanten, med tykk pute på andre siden, men som en makk, så kommer han seg rundt uansett :-( Babysafe i morgen!!!!! Håper bare de har det på butikken her!

Skrevet

Jeg sitter fortsatt oppe fordi Teodor skal bare rulle rundt hele tiden !!! Jeg gir snart opp ! Han bare gliser til meg og snur seg over på magen ! Liten lurifaks det der... *sukk*

Har ikke sover godt på en uke etter at han begynte med dette, jeg blir redd jeg !

Skrevet

Skjønner deg godt! Hadde ikke venta dette så tidlig! Har du prøvd sån babysafe?

Skrevet

Hei hei, hmmm jeg våkner ørten ganger i løpet av natten av at Malene (7 mnd) har snudd seg i senga og står på alle fire (!) og skriker. Så noen gode tips her om å lage til med håndklær under lakenet, skal prøve det.

Virker som om hun ruller rundt før hun er helt våken, og blir forfjamsa over det. Noen andre som har det sånn da?

Skrevet

Er sån med Lukas også, men han klarer ikke stå på allle fire enda da :-) Har arma ut til siden og hode himmelhøyt! Men han kommer seg rundt ennå jeg la pute bak og han inntil senga!

Skrevet

Hihi, for noen små særinger de er ;-). Ja ja, det går vel over får man tenke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...