Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 I feltet "leie/bevegelser" satte legen på forrige kontroll noe som ser ut som bokstaven "d". Kanskje "cl"? Hva betyr det?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 hmmm,vanskelig å si. Forrige legen min pleiede å tegne opp hvordan gutten min lå. Avogtil så det ut som en g avogtil som en d. hehe,eneste forklaringa e har gitt;)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Tror bare det er legen som har tegnet fosteret med hodet ned, og at resten av kroppen ligger oppover.. Har nemlig den samme "d"`en fra forrrige kontroll på helsekortet mitt, og da fikk jeg beskjed om at fosteret låg med hodet ned. Kanskje jeg tar heeelt feil..
Camz Fødeklar Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 På mitt helsekort står det et 6 tall babyen ligger med hodet langt ned i bekkenet så det er bare for å vise hvilken stilling fosteret ligger i
jippii Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 til meg står det en H, som betyr at hodet ligger ned (hodeleie).
Camz Fødeklar Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Tror legene/jordmødrene våre er dårlig på å tegne he he, eller vi som mistolker de litt. De burde tatt et tegne kurs ha ha ha
Mammasin Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Hos meg har de skrevet H, HB(hodeleie/bevegelig), og nå siste gangen HF(hodet festet). Hos deg kan det virke som om han har tegnet hodet ned med babykroppen på venstre side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå