Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

City Cross

Scooter eller

Cerox ?

Har du erfaring med noen av disse?

Evt har du kanskje bare kikket på en av dem?

Hvilken bør jeg kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har cerox og er veldig fornøyd. God å trille, kan slås helt ned til flat tilstand og håndtaket kan snus slik at du kan trille begge veier. kan lett gjøres om til en vogn der barnet kan sitte oppreist i ryggen med bena ned, og feste en sånn stang over de skal ha bena gjennom. den har også seler innerst. kjøpte mykbag til som jeg brukte i 2 mnd. men hvis du har tenkt å bruke voksipose el nå i vinter trenger du egentlig ikke kjøpe bagen, min vokste fort ut av den i alle fall. den er jo dyr (1100 kr tror jeg)

Det er to minus jeg har oppdaga med vogna da, men det er bare småting;

den er litt lav, synes det blir lite plass under for å oppbevare ting og tang.

Kalesjen har en tendens til å bli litt løs. enkelt å stramme, men irriterende at man må gjøre det ganske ofte.

håper dette var til hjelp! de andre vognene kjenner jeg ikke til.

Skrevet

Tusen takk Gretep:) Det var en god evaluering og masse info til meg som er på vognjakt:)

Vesla er 4 mnd så bag trenger jeg ikke, men jeg har jo tenkt meg flere barn, det er derfor jeg er litt i tvil. På cerox og city cross kan jeg få bag men ikke på scooter...

Har riktignok brukt sportstrille til vesla siden hun var 2 mnd, sover bedre nesten der enn i bagen på simoen;)

Noen flere som har noen av disse?

Skrevet

er superfornøyd med city cross!

snuppa er 5 mnd, og bruker bagen med skinnpose i! greit, snuppa er liten, men de bagene har god plass i forhold til hva man skulle tro! naboen har samme vogn til en på 6 mnd, og de bruker også bagen enda.

den er også kjempegod å trille, har testet den både i skogen, byen, trapper (må trille den opp og ned i kjelleren, har ikke sendt henne utfor... hehe). den er liten når vi slår den sammen, så vi har god plass i bilen, selvom vi ikke har så stor bil...

Skrevet

JEg ville gått for City cross eller cerox, begge disse kan man ha city bag på, ikke sant??? Og så ville ejg valgt en som er stor nok til å ha mykbag i, til neste barn... Så kan du velge senere, mykbag eller city bag:)

Skrevet

jeg ha CityCross, og jeg er ganske så forelska i den. Bruker citybaggen enda, og den har gooood plass! Og så er det så greit at man kan ha en farge på citybag, og en annen farge på sportsvogndelen.

Her på bondelandet er det jo ikke så fin asfalt alle veier, så jeg har kjørt den rundt og hit og dit og opp og ned på alle slags veier, og det er null stress. Helt vidunderlig, faktisk.

Det var det jeg hadde å si så langt. :)

Skrevet

jeg har cerox..tror iallefall det er det den heter...;) den er jo bare helt nydelig... rosa og svart... jeg liker den kjempe godt.. men som hun ene over skrev så er ulempen at det er lite plass under den.. men det har gått fint til no..

den blir kjempe lav når du slår den sammen,..vi har en stasjonsvogn med sånn trekk som du kan trekke over..*(hvis du skjønner hva jeg mener) vognen får iallefall plass under der....

en annen liten ulempe er at den er litt bredere enn andre vogner..jeg får den ikke ut hagedøren.... det fikk jeg med simo bagvognen....

Skrevet

Hihi tilla.. Jeg har også lyst på emmaljunga : ) Så vi har siktet oss inn på samme type vogn vi da !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...