Gå til innhold

sånn føler jeg det...

Anbefalte innlegg

etter mange mnd med prøving og skuffelser, tårer, og utålmodighet, føler jeg på en måte at ting løsner litt inni meg.det er litt vanskelig å forklare, men jeg er ikke så "desperat" lengre.missforstå meg rett, vi har akkurat like mye lyst på en baby nå som da vi startet prøvingen.men noe har skjedd.

etter at jeg fikk henvisning til spesialistsenteret, og etter kort til fikk time til lap har jeg på en måte slippt litt taket.tenker at nå gjør jeg det jeg kan (ha masse sex med min kjære) oxo får de legene fixe opp i resten.akkurat som om de har tatt over litt av byrden jeg har gått med disse mnd vi har prøvd.

jeg har vært inne på "bli gravid", med saker som: "når kan jeg teste?", " er jeg gravid?", "hva slags symptomer har dere?", så ble jeg litt ferdig med det, tok ting mer med ro, enda jeg lo når folk anbefalte å "prøve å ikke tenke på det" "jogg deg en tur" osv.men det gjelder faktisk å fokusere på det som virkelig ER! hva jeg har i dag.en snill og god samboer jeg elsker, fam jeg er glad i, en jobb jeg trives i, og gode venner.dessuten er jeg frisk.

vet ikke hva jeg vil med å legge ut dette innlegget,men det er godt å lette på trykket.

for i dag føler jeg meg bare så GLAD!

skulle ønske jeg kunne smitte dere med det, iallefall dere som har en dårlig dag med tårer og frustrasjon fordi det man ønsker aller mest lar vente på seg!

sender dere en klem jeg, oxo ønsker jeg att alle tar godt vare på seg selv midt oppi all denne prøvingen, og slitingen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7766004-s%C3%A5nn-f%C3%B8ler-jeg-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hva? Sånn har jeg det også! Det kom i desember, og livet har begynt igjen! Koser meg med mannen min, venner og stortrivespå jobb. Ikke alt handler om babylaging lengre. Har begynt å væresosial igjen etter ett år der jeg ikke orket. Livet er herlig, også uten barn! Jeg er glad jeg har det sånn nå siden vi skal begynnemed forsøk. Greit å ikke være kjempedesperat i den prosessen...tror nok jeg vil klare å slappe av mere ja. Så derfor gjorde det så godt å lese at du har det slik du også, at det løsner for deg og! Vi må ikke glemme å leve mens vi venter på ønskebarnet vårt. Unner deg all lykke alshva!!!!!!!!

klem!

takk for det, og bra at du har fått det sånn også.

jeg har fulgt med deg litt her inne og tenkt på hvordan det går med dere.du har vel vært å dratt igang litt treff oxo? det har jo aldri passet for meg, jeg har håpløse arbeidstider,men skulle likt å vært med.

vi (jeg) ble bare nødt til å skifte litt fokus for jeg begynte å kjenne på det at jeg ikke har lyst på sex lengre, for det er jo ikke vits å ha det når det ikke blir barn alikevel! skummelt!hehehehe(stakkars mannen min)

Treff ja :-)

Vi skal ha treff på onsdag nesteuke for nye på fub...er du på det forumet? (foreningen ufrivillig barnløse) Sleng deg på om du vil :-)

Skjønner hva du mener angående sex. Men nå som vi vet det blir prøverør har vi klart å slappe mere av der også, så nå har sexlivet blitt mye bedre :-) Ikke bare for å lage barn lengre ;-)

er ikke inne på det forumet.har egentlig nettopp kommet hit, selv om jeg har slitt en stund.har vel ikke villet tenke på meg selv som "sliter" men ser jo att dette forumet passer for meg iom at jeg er der jeg er, og gjenomgår de samme undersøkelsne og tingene generelt som resten av de her inne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...