Cat.68 Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Her på apoteket sa dem at man ikke skulle gi flour tabletter før de hadde lørt seg å suge på tablettene, og at det heller ikke var noen hast å begynne så lenge man pusset som vanlig.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Jeg gir til mi på 16 mnd Har aldri vært noe problem
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Før knuste jeg den,men fra Luke var 11 mnd så har jeg gitt han en halv om morgenen og en halv om kvelden. Ble overrasket da han fikk den i munnen å virkelig tygde og sugde på den.Prøv med en halv først og se om ungen klarer å suge på den,mulig den gjør det serru;O)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Mi fikk første gang da hun var 11 mnd. Sugde på den så fint atte........
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 mini på 16 mnd får her=)
ghinsverk Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 hun på apoteket sa at jeg burde begynne å gi når de første tennene hadde kommet fram, men hun fikk ikke før hun var 12 mnd. apotekdama sa også at de lærte seg å suge på fluortabletten etterhvert, og at det ikke var farlig om de svelgte den siden de er så små. får ikke til å tette luftrøret likevel.
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 15. januar 2007 #8 Skrevet 15. januar 2007 snuppa mi er 16mnd.. brukt fluor tablett siden hun var 12mnd.. kjempe flink. suger lenge på den til den er borte... får også omega3 barne kapsler som er for å suge på,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå