Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 I og for seg helt greit. hun er 13 mnd. Det er 3 dager siden men jeg har ikke fått brystspreng eller noe i nærheten. Hadde jeg egentlig da lite melk på slutten? Mulig at det var derfor hun sluttet? Fordi det var så lite allikevel? Har måttet kjempe hele ammeperioden for å produsere melk og er ganske så stolt over meg selv! Litt trist at det nå er slutt, men samtidig ganske deilig også..
Skravlemamman Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 Enig med deg, det er på tide......og kjempedeilig å bli litt seg selv igjen...på en måte...
Drangelina Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Heldige deg.. mini på 1 år maser dagen lang etter pupp!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Er vel ganske naturlig når hun er så gammel Mi fikk puppenekt da hun var 6 mnd. Har et lite stabeist. Hehe
Peppa Gris Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Hvis du ikke har hatt spreng etterpå, så har hun nok regulert det ned selv. Jeg hadde det på samme måten. Da jeg sluttet, så hadde jeg ikke noe spreng. Men jeg var jo litt skuffa. Jeg hadde tenkt å amme til poden var året, men da han var 10.5 måneder så ville han ikke ha mer. Bare lå der og gliste, blåste på puppen og så opp på meg med et blikk som sa; "erru teit eller, mamma!" )
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2007 #6 Skrevet 14. januar 2007 Min jente ville ikke ha mer pupp da hun var 13mnd. En morgen hoppet hun ut av fanget mitt og begynte å drikke av vannflasken sin som stod på gulvet isteden! Da skjønte jeg at nok var nok....Dessuten var puppen så og si tom, så det var ikke noe problem å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå