Gå til innhold

piercing, må man ta den ut?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett flere gravide som har piecing i navelen men s de har stor mage...er det ikke mare det at man skal ta den ut under fødsel?

Lurer veldig på det ja, jeg hadde egentlig tatt min ut , men tok den inn igjen i dag..det er jo lenge til jeg får mage...

ønsker mange svar fra erfarne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7765833-piercing-m%C3%A5-man-ta-den-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Risikoen man tar et at man kan få strekkmerker ut ifra det området ringen sitter i. Jeg tok ut min like etter positiv test forrige gang, men rundt "hullet" fikk jeg litt strekkmerker. Og jeg fikk nesten ikke strekkmerker ellers (ingen synlige faktisk), så hvordan det hadde gått med meg om jeg hadde latt den være i, tør jeg ikke tenke på (grøss). Men som du ser så er det andre det har gått bra med. :o) Vurder hvor stor risiko det er verdt å ta for å beholde den. Hva om du ikke får et eneste strekkmerke, bortsett fra rundt piercingområdet????

Forresten, jeg har fortsatt hullet, og har ingen problem med å få i ring 3 år etter jeg tok den ut (prøvde på skøy en dag ) Så har du hatt den lenge, kan du uansett sette den inn igjen etter fødsel om du tar den ut nå :o) (husk, begynner det å sprekke før du tar den ut, er det for sent)

Men uansett, det er ditt valg, og ser jo at flere har positiv erfaring med dett. SÅ jeg vil vel egentlig ikke anbefale hverken det ene eller andre jeg da.

Lykke til iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...