Tjukkeberta Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Jeg er så heldig at jeg i dag, hele 9 dager over IKM fikk to streker på testen. Og det i 1 PP etter MA! Fantastisk! Er redd, men samtidig veldig glad. Satser på at det går bra denne gangen!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 gratulerer så masse...ønkser deg masse lykke til:)
Miss L å di Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så masse. Håper det går bedre denne gangen da:) Lykke til!!! men ja, dette er kjempeskummelt!!!
Tjukkeberta Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2007 Takker for alle koselige tilbakemeldinger!!! glad jente nå!
Kufiolilla Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer!!!! :oD Ikke positivt før 9 dager over ikm eller fikk du ikke testet før?
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Hva betyr pp?og ikm?mistet du for en uke siden?jeg hadde ma for 4 uker siden.har du hatt mens?jeg venter.har du aning på hvor lenge etter den kan komme?har tatt eggløsnings tester nå i en uke ,men vært negativ
Guttejenta Skrevet 13. januar 2007 #9 Skrevet 13. januar 2007 PP betyr prøveperiode, IKM betyr ikke kommende mens. Ho hadde sin første prøveperiode etter at ho hadde en MA. Det med å få mens, det varierer veldig fra person til person.
Tjukkeberta Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2007 Har testet flere ganger, men så tok jeg en i går, fordi jeg tenkte at enten har jeg UVI el så er jeg gravid. Løp på do hele tiden. Har hatt mange tegn, men alle tidligere tester har vært negative
Tjukkeberta Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. januar 2007 jeg fikk konkludert en MA i midten av oktober, men ble veldig plaget med langvarige blødninger og det endte med utskrapningi november. Fikk mensen igjen i starten av desember. Vi hadde sex på flere dager i løpet av den uken jeg mente jeg hadde eggløsning, og vips var jeg så heldig å bli gravid igjen!!
Solskinnsjenta Skrevet 13. januar 2007 #12 Skrevet 13. januar 2007 Gratulerer så masse! Husk at for de aller fleste så går det bra selv om en har hatt en ma eller sa. Hadde selv en sa i høst og er nå 10+5. Alt har gått fint til nå. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå