Gå til innhold

Noen som har POSITIV erfaring fra Rikshospitalet?


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Lillegutt skal ha hjerteoperasjon neste uke.. jeg gruer meg så fælt altså. Vi har vært der inne på en kontroll forrige uke, og i kveld ringte de og sa at det blir operasjon neste uke.

Jeg er livredd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff....høres kjempeskummelt ut. masse lykke til!

jeg har ikke noe erfaring fra den avdelingen på riksen, men jeg har ligget ligget på obs posten der i ukesvis og fødte der. har møtt mange av barnelegene og overlegene. jeg har utrolig godt intrykk av rikshospitalet. det virker som de er veldig proffe og alikevel svært ydmyke. jeg følte meg kjempe trygg og godt ivaretatt. har hørt at de har landets beste barneavdeling.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen til ei venninne har operert der 2 ganger. De var kjempe fornøyde. Jeg har også operert der og var også veldig fornøyd.

 

Hva slags hjerteoprasjon er det? Lykke til det går nok kjempe bra!!!!!! :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe svar på spørsmålet ditt... Full forståelse for at du er livredd... sender dere en trøsteklem *klemmmm*

 

Vi krysser fingre for lillegutten din, det går helt sikkert kjempefint =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg er selv hjerteoperert mange ganger på riksen og vi har vært veldig førnøyde der....:) de er kjempe flinke og hyggelige der... hvis du vil kan du sende meg en mail, så kan jeg skrive litt mer om min opplevelse fra riksen, og hvordan hjertefeil jeg har osv... mail adr er [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!!

 

Det hørtes skummelt ut... Skjønner godt at du gruer deg!!!

 

Gutten min ble operert på Rikshospitalet 29/12 for gastroschise, av en kjempehyggelig lege som heter Trine Sæther Hagen. vi snakket og med andre barnekirurger - Dr.Eilif... , Dr. Refsum, Dr.Tom Moclair og Dr.Hans Skari, veldig hyggelige de og.

Etter operasjonen lå vi på barne kirurgisk avd, intermediær rommet, med noen helt supre sykepleiere, Henning hadde en sykepleier på seg hele tiden.

De passet godt på både Henning og oss foreldre, veldig omsorgsfulle og forståelsesfulle..

Det er sikkert den avd dere og havner på etter operasjonen deres.

 

Det eneste negative med oppholdet vårt der var at vi, jeg og samboeren ikke fikk sove inne på Riksen, men ute på en brakkerigg. Ganske tøft å gå ifra lille nyopererte tassen min. Men så fort jeg fikk begynne å amme så fikk jeg rom på avdelingen... men så lenge man er forberedt på det, så går det greit, man får jo sitte med barnet sitt når man vil...

 

Tøft å se de små koblet til så mange slanger, og maskiner...

Det er en påkjenning.

 

Ønsker dere masse lykke til!!!!!!!!

Dere er i veldig trygge hender der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar!

Det er i dag ei uke igjen til vi reiser inn, og jeg er egentlig bare glad for å få det overstått.

Kan ikke helt se for meg at jeg skal sove en annen plass enn der lillegutt er, men nå kan jeg forberede meg litt på det (og mannen...)

Ser også at FFHB.no har noen fine sider hvor det er mye opplysninger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dere medlem av FFHB?? jeg har vært det ialle år.. da er det samlinger og treff og sånne ting, så møter man andre i samme situasjon.. det har vært veldig fint for oss iallefalll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...