Gå til innhold

Har noen av dere gått over til sportsvogn?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Lurte på om jeg skulle gjøre det når jeg får voksiposen jeg har bestilt. Eller er det for tidlig? Blir det ikke trangt med voksipose i bagvogn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte bytte nå for når hun er våken vil hun ikke ligge der å ikke se noenting.. Strekker seg opp for å se :)

 

Gikk tur i regnværet igår og når hun våknet satt jeg opp ryggen, da lente hun seg ut av regntrekket for å se bedre.. hehe.. liten nysgjerrigper den lille snuppa mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet for en måneds tid siden. Har en quinny og bagen er veldig liten så hadde ikke plass til skinnposen (eller hadde plass til posen men ikke ungen :) ) så da byttet jeg om.

 

Når vi er inne på butikker etc og hun er våken så setter jeg henne litt skrått og det elsker hun... tror hun føler seg litt konge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjorde d for en mnd tid siden:) han elsker å se seg rundt når vi triller... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en stor Brio duo-vogn. Er god plass til Voksi-posen oppi der. Men Karsten er en nysgjerrig liten gutt, han synes det er utrolig kjedelig å ligge der, da! I går når vi var i butikken vippet jeg opp en plate i ryggen så han ble liggende litt skrått. Han så helt forundret ut... Jøsses, gikk det liksom ann å ligge i vogna og samtidig se på så mye rart!! Han lå i 1 1/2 time uten å klage!!! (Det er virkelig ny rekord her i huset!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skifta for ei ukes tid siden. Suksess her i huset ja. Hadde dreamibagen til Quinny vogna da, der\n er veldig liten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her byttet vi fra bag til sportsvogn allerede i november. Har Quinny-vogn. I sportsvogndelen har vi skinn og dunpose, og det har fungert kjempefint fra første stund. Ryggen kan legges ned så hun ligger helt flatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...